Blippo Review + GIVEAWAY



Nedavno mi je stigao paket sa sajta Blippo i mislim da je došlo vreme da vam pokažem šta se to našlo u njemu. Do sada sam otvarala beauty kutije, ali ovo sada je nešto drugačije kao što je davno bio Infinity Box. Što se tiče Blippo sajta na njemu možete naći razne grickalice, maske za telefone, odeću, priveske, nesesere, nakit kao i dosta drugih stvari. Sajt obuhvata bukvalno dosta stvari tako da mislim da bi najbolje bilo sami da pogledate ukoliko ste zainteresovani. Sada možemo preći na moju kutiju....

Blippo Kawaii Shop




Prvi proizvod koji sam izabrala i koji sam željno iščekivala jeste ovaj notes. Htela sam da ga koristim kao dnevnik, ali to je palo u vodu s obzirom da nema dovoljno stranica. Ali poslužiće za nešto drugo pogotovo jer nije velike veličine i može da se nosi u torbi. Korice su neverovatne i to je glavni razlog što sam izabrala baš njega. Ima ih u četiri cover-a i sve ih možete videti OVDE.


Ovo su Vintage Dress stikeri gde se nalaze haljine, cveće, torte i sve one sitnice vezane za venčanje. Od svih stikera ovi su mi bili najzanimljiviji i planiram da ih zalepim u dnevnik. Biće divni kao dekoracija. Uglavnom, neke od stikera sam već iskoristila za teglu uspomena i baš super izgleda. Ove stikere možete pogledati OVDE.


U ovo vreme emodžiji su prosto neizbežni i mogu se videti svuda, a i ja sam odlučila da jednog viđam non-stop. U pitanju je privezak za koji mislim da ću zakačiti za torbu jer je, po meni, prevelik da bude zakačen za ključeve. Na sajtu imaju dve veličine tako da možete da birate, a u ponudi imaju i jastuke što većina nas sanja da vidi na svom krevetu. Privezak možete videti OVDE.


I poslednja stvar je kutija sa krekerima koja je bila obavezna pošto uz svaki Blippo paket mora da ide i neka grickalica ili slatkiš. Meni je ovo prvi put da isprobavam japanske krekere i mogu reći da nisu loši.  Ono što je baš zanimljivo je to što imaju nacrte po njima. Možete ih pogledati OVDE.

Za kraj imam za vas Blippo giveaway gde možete osvojiti neke od preslatkih kawaii stvari, a to su mini peškir, set trakica za kosu i stikere. Sve stvari možete videti na linkovima, a sve što treba da uradite jeste da ispunite neke od uslova ispod, a kad to uradite onda ste u igri. Sve troškove snosi Blippo tako da se slobodno prijavite. Želim sreću svima! ... Što se tiče Winter Spells darivanja, pobednika ću izabrati preko random.org sajta i poslati mu email da ga obavestim o tome. Izvinjavam se što ovoliko kasnim sa time. PS: Uskoro novi giveaway, so stay tuned! x

_______

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...